رفتن به محتوا رفتن به پابرگ

UVC20

UVC20
بهترین وب کم اقتصادی با کیفیت 1080p و شاتر حفظ حریم خصوصی
وب‌کم Yealink UVC20 یک وب کم با کیفیت Full HD برای یک تجربه درخشان ویدئویی است که می تواند برای کار از راه دور، جلسات از راه دور، آموزش از راه دور، پخش زنده و پزشکی از راه دور استفاده شود.

UVC20 با پشتیبانی از لنزهای شیشه ای فول اچ دی 5،000،000 پیکسل، میکروفون با Omni-direction، نمایش خودکار، فوکوس خودکار و لنزهای قابل چرخش، ارتباط ویدیویی کاملاً واضح را در هر محیطی تضمین می کند. این مدل تقریباً با تمام برنامه های نرم افزاری کنفرانس ویدیویی سازگار است و می توانید به سرعت هر جلسه ای را تنظیم و اجرا کنید.

راه اندازی سریع
UVC20 به عنوان یک دوربین USB ،plug-and-play است و مناسب برای سیستم عامل ها یا برنامه های مختلف کنفرانس ویدیویی با تجربه BYOD است. علاوه بر این، Yealink USB Connect میزبانی را برای قابلیت نظارت بر استفاده، دسترسی به اطلاعات دستگاه، انجام تشخیص ها و انجام به روزرسانی های میان افزار ارائه می دهد که برای مدیریت راحت و صرفه جویی در وقت مناسب است.
حفظ حریم خصوصی
درپوش لنز داخلی به خوبی از لنز دوربین، امنیت کنفرانس و حریم خصوصی شخصی محافظت می کند، که برای استفاده شخصی از دسکتاپ قابل اطمینان و بی خطر است.

شرکت داده های نوری افق به صورت تخصصی در شبکه های نسل جدید مخابرات و بر روی محصولات این صنعت کار می کند. ما نماینده رسمی گوشی های تلفن تحت شبکه یالینک Yealinkو سیستم های گیت وی های Yeastarدر ایران می باشیم و در زمینه های دیگر صنعت VOIP Voice Over IP و سایر محصولات مرتبط در زمینه شبکه های کامپیوتری به عنوان یکی از فعالان این صنعت در بازار حضوری پر رنگ و تاثیرگذار داریم.