شرایط گارانتی محصولات
شرایط گارانتی محصولات
- خرابی های ناشی از ضربه ، شکستگی ، استفاده از ولتاژ نامناسب ، آتش سوزی ، آبدیدگی ، شوک الکتریکی،حوادث طبیعی ، کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد یا رطوبت منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات ، اتصال پورت شبکه یا تلفن به برق ، همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاه ها و لواز م جانبی غیر اصلی ،با تشخیص کارشناسان فنی شرکت افق مشمول خدمات و ضمانت نمی باشد .
- دستکاری سخت افزاری دستگاه توسط افراد غیر مجاز موجب ابطال ضمانت خواهد شد.
- هر گونه تغییر یا از بین بردن نرم افزار داخلی دستگاه (Firmware ) توسط اشخاص غیر مجاز موجب ابطال ضمانت خواهد شد.
- گارانتی صرفا سخت افزار دستگاه را تحت پوشش قرار داده و شامل خسارات جانبی و نرم افزاری نمی باشد.
- هرگونه آسیب دیدگی ایجاد شده به دلیل بسته بندی نامناسب در زمان ارسال کالا به دفتر خدمات پس از فروش بر عهده خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی بابت آن ندارد .
- کلیه متعلقات جانبی از قبیل باطری، آداپتور، POE injector ، آنتن و … شامل گارانتی نمی شود.
- شرکت افق متعهد است که قطعه مشتری را در صورت بروز مشکل در مدت تست(در دفتر خدمات پس از فروش)، بدون هزینه تعمیر یا تعویض نماید.
- مسئولیت حمل و نقل کالای معیوب به بخش گارانتی و بالعکس، بعهده مشتری می باشد.
- دارنده رسید به عنوان صاحب کالا تلقی می شود و فقط در قبال ارائه رسید ، کالا تحویل داده خواهد شد.
- تعمیرات انجام شده بر روی کالاهای بدون گارانتی تا یکماه تحت ضمانت شرکت افق خواهد بود.
- شرکت هیچگونه تعهدی نسبت به اطلاعات موجود در کالاهای ارسالی ندارد.
- رسید کالا ۴۵ روز پس از تاریخ رسید قطعه اعتبار داشته و پس از این مدت هیچ مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد.
- چنانچه زمان انجام خدمات، در هنگام ارسال کالا بیش از یک هفته اعلام گردد، خریدار می تواند تقاضای دریافت دستگاه جایگزین نماید . در این صورت ، دستگاهی با مشخصات مشابه یا نزدیک به دستگاه در دست تعمیر بطور موقت و به صورت امانت در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت .
- در صورتی که تعمیر دستگاه بیشتر از ۴ روزکاری به طول انجامید، مشتری می تواند درخواست کالای امانی نماید .
- در صورتی که کالایی با یک عیب تکراری بیش از ۲ بار برای گارانتی ارسال گردد در صورت احراز عیب در بار دوم ، دستگاه معیوب با دستگاه سالم دیگری تعویض خواهد شد و هزینه ایاب ذهاب بار دوم به عهده شرکت خواهد بود .
- در صورت تشخیص غیرقابل تعمیر بودن کالای تحت گارانتی، دستگاه جایگزین مطابق دستگاه معیوب و یا مشابه و هم رده آن محصول (برحسب موجودی) به مشتری ارائه می گردد.