رفتن به محتوا رفتن به پابرگ

TA800

TA800

گیت وی ویپ یستار TA800 مناسب برای اتصال تلفن‌ های آنالوگ یا دستگاه فکس به سانترال تحت شبکه (IP-PBX) می باشد. گیت وی یستار تا 8 عدد تلفن و دستگاه آنالوگ را به شبکه IP متصل می‌نماید. گیت وی آنالوگ TA800 گزینه ای ایده آل برای دفاتر کوچک و متوسط خواهد بود که نیازمند ارتباط تلفن های آنالوگ یا دستگاه فکس با سیستم تلفنی VoIP هستند. نصب و راه اندازی آسان و بدون دردسر در کنار پشتیبانی از تمامی قابلیت های یک گیت وی FXS کامل، باعث محبوبیت آن شده است. این محصول از برند پر قدرت یستار یک گیت وی پیشرفته است که تلفن های قدیمی، دستگاه های فکس و سیستم های PBX را با شبکه های تلفن IP و سیستم های PBX مبتنی بر IP متصل می کند.

به طور کلی گیت وی های ویپ سخت افزار هایی به شمار می آیند که کارایی آن ها تبدیل کردن آنالوگ ها که شامل دستگاه های قدیمی مانند تلفن، دستگاه فکس، به شبکه می باشد در واقع یک رابط میان دستگاه های قدیمی و شبکه است. گیت وی ترافیک های آنالوگ ها را به بسته های داده که قابل انتقال در شبکه می باشند تبدیل می کند همچنین گیت وی به سه نوع تقسیم بندی می شود که شامل  آنالوگ، دیجیتال و GSM است و هر کدام کارایی به خصوص خود را دارند که در ادامه هرکدام را به شما عزیزان شرح می دهیم. همانطور که در بالا به شما همراهان گرامی گفتیم گیت وی های آنالوگ جهت ایجاد یک ارتباط عالی میان دستگاه های آنالوگ و سیستم های ویپ کارایی دارد که شامل دو مدل FXO و FXS است.

اکثر دستگاه های FXO تولید شده توسط هر برندی که باشند از قابلیت اکو کنسلر بهره مند هستند که این قابلیت کمک می کند تا برگشت صدا، نویز و کیفیت نامطلوب صدا را از بین برود. در این میان گیت وی های مدل FXS نیز قابلیت ایجاد ارتباط بین سانترال های قدیمی (PBX) و سیستم تلفن ویپ (IP-PBX) را دارند. حال نوبت به گیت وی های دیجیتال رسیده که به شما عزیزان شرح دهیم. از این دستگاه ها جهت متصل نمودن دستگاه های دیجیتال به مرکز تلفن ویپ استفاده می شود. به طور کلی به کمک گیت وی های دیجیتال می توان ارتباط را میان خطوط دیجیتال و تلفن ویپ برقرار کردتعداد پورت های این دستگاه ها متفاوت می باشد و بستگی به تعداد خط و دستگاه هایی که می خواهید به این سخت افزار وصل کنید دارد و در آخر گیت وی GSM قابلیت برقراری ارتباط دو طرفه بین سیستم VIP و شبکه ارتباطی سیار (GSM) را دارد.

 

 دیگر مشخصات فنی:

پشتیبانی از 4 پورت ورودی RJ11 (خط شهری)

پشتیبانی از پروتکل SIP

پشتبانی از پروتوکلهای UDP, TCP, TLS, SRTP

پشتیبانی از کدکهای G.711 (alaw/ulaw), G.722, G.723, G.726, G.729A/B, iLBC, GSM, ADPCM

پشتیبانی از DTMF های : RFC2833, SIP Info, In-band

قابلیت حذف اکو و افزایش کیفیت صدا : ITU-T G.168 LEC Echo Cancellation, Dynamic Jitter Buffer, VAD, CNG, PLC

دارای 1 پورت Lan با سرعت 10/100Mbps

شرکت داده های نوری افق به صورت تخصصی در شبکه های نسل جدید مخابرات و بر روی محصولات این صنعت کار می کند. ما نماینده رسمی گوشی های تلفن تحت شبکه یالینک Yealinkو سیستم های گیت وی های Yeastarدر ایران می باشیم و در زمینه های دیگر صنعت VOIP Voice Over IP و سایر محصولات مرتبط در زمینه شبکه های کامپیوتری به عنوان یکی از فعالان این صنعت در بازار حضوری پر رنگ و تاثیرگذار داریم.