رفتن به محتوا رفتن به پابرگ

TA410

TA410

گیت وی ویپ یستار 4FXO TA410  با ظرفیت 4 پورت FXO برای اتصال خطوط شهری آنالوگ به مرکز تلفن تحت شبکه(IP-PBX) کارایی دارد. با استفاده از گیت وی یستار می‌توانيد خطوط شهری PSTN، سانترال و PBX های آنالوگ سنتی را به سیستم تلفنی VoIP متصل نماييد. استفاده از گیت وی های یستار یک انتخاب بسیار عالی برای استفاده گسترده در سیستم های ویپ می باشدگیت وی TA410 جزئی از دستگاه های تلفنی ویپ به حساب می آید که کارایی آن ایجاد یک ارتباط بسیار عالی بین شبکه تلفنی سنتی (PSTN) و شبکه‌های VOIP  است. این محصول معمولاً توسط شرکت‌هایی مانند یستار (Yeastar) عرضه می‌شود و برای استفاده در سیستم‌ های تلفنی سازمانی و کسب و کارها مناسب می باشد. گیت وی ویپ یستار 4FXO TA410 ارتباط شبکه VoIP را با بستر آنالوگ برقرار می‌کند و می‌تواند تا 4 پورت FXO را پشتیبانی نماید. امکان اعمال تنظیمات از طریق UI تحت وب، نصب و راه اندازی این گیت وی را بسیار آسان نموده است.

از اصلی ترین ایزار ها در مخابرات گیت وی ها می باشند که مثل یک رابط میان شبکه های مختلف کار می کند. بسیاری از شرکت ها هنوز هم در سیستم ارتباطی خود از تلفن های قدیمی سفاده می کنند اما می خواهند از امکانات ویپ نیز بهره مند بشوند. در این میان گیت وی ها این کار را امکان پذیر می کند تا شبکه های سنتی به ویپ متصل بشوند. امکانات بعضی از سیستم های ویپ بسیار محدود است در این میان گیت وی می تواند به عنوان یک سخت افزار جهت افزایش امکانات کارایی داشته باشد. دروازه ها می توانند به عنوان نقاط اتصال بین سیستم های مختلف شبکه مانند دستگاه های فکس، مودم ها و سایر دستگاه های شبکه عمل کنند. به طور کلی، گیت وی به شما امکان می‌دهد تا از مزایای هر دو شبکه تلفن سنتی و VOIP بهره مند شوید و ارتباطات تلفنی خود را بهبود بخشیده و گسترش دهید.

گیت وی 4FXO TA410 که از بهترین محصولات یستار است نصب آن به صورت رومیزی و دیواری می باشد. از دیگر قابلیت های بسیار مهم و شگفت انگیز این محصول سازگار آن با لیست گسترده ای از softtswitch ، PBX و IP-PBX مانند Elastix و Lync Server است همچنین دارای پورت LAN با سرعت 10/100Mbps می باشد. به طور کلی به عبارت ساده تر می توان گفت گیت وی یکی از سخ افزار های تجهیزات پسیو شبکه است که ترافیک آنالوگ رو به بسته‌های داده‌ای قابل انتقال در شبکه تبدیل می‌کند. اگر شما در سیستم تلفنی خود از گیت وی استفاده نکنید و تجهیزات شما نیز آنالوک باشد در واقع نمی توانید به اینترنت استفاده کنید زیرا تمام شبکه هایی که قصد دارید با آنها ارتباط برقرار کنید، مانند سیستم ایمیل، صفحات وب و غیره، همگی از طریق یک پورت هدایت می شوند.

 

 دیگر مشخصات فنی:

پشتیبانی از 4 پورت ورودی RJ11 (خط شهری)

پشتیبانی از پروتکل SIP

پشتبانی از پروتوکلهای UDP, TCP, TLS, SRTP

پشتیبانی از کدکهای G.711 (alaw/ulaw), G.722, G.723, G.726, G.729A/B, iLBC, GSM, ADPCM

پشتیبانی از DTMF های : RFC2833, SIP Info, In-band

قابلیت حذف اکو و افزایش کیفیت صدا : ITU-T G.168 LEC Echo Cancellation, Dynamic Jitter Buffer, VAD, CNG, PLC

دارای 1 پورت Lan با سرعت 10/100Mbps

 

 

 

شرکت داده های نوری افق به صورت تخصصی در شبکه های نسل جدید مخابرات و بر روی محصولات این صنعت کار می کند. ما نماینده رسمی گوشی های تلفن تحت شبکه یالینک Yealinkو سیستم های گیت وی های Yeastarدر ایران می باشیم و در زمینه های دیگر صنعت VOIP Voice Over IP و سایر محصولات مرتبط در زمینه شبکه های کامپیوتری به عنوان یکی از فعالان این صنعت در بازار حضوری پر رنگ و تاثیرگذار داریم.