رفتن به محتوا رفتن به پابرگ

TA1610

TA1610

دستگاهی است که تلفن‌های قدیمی، دستگاه‌های فکس و سیستم‌های PBX را به شبکه‌های تلفنیIP و سیستم‌های PBX مبتنی بر IP متصل می‌کند. با داشتن قابلیت‌های غنی و پیکربندی آسان، TA1610برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط که قصد دارند سیستم تلفنی سنتی خود را با سیستم مبتنی بر IP ادغام کنند، ایده‌آل است  TA1610به آن‌ها کمک می‌کند تا سرمایه‌گذاری قبلی خود را در سیستم تلفنی قدیمی حفظ کنند و با بهره‌مندی از مزایای واقعیVoIP، هزینه‌های ارتباطی را به طور قابل توجهی کاهش دهند.

ویژگی‌های کلیدی اضافی:

پشتیبانی از پروتکل SIP : از پروتکل SIP پشتیبانی می کند که استاندارد اصلی برای ارتباطات VoIP است.

قابلیت اتصال به انواع تلفن‌ها: این دستگاه می‌تواند انواع تلفن‌های آنالوگ، از جمله تلفن‌های رومیزی، تلفن‌های بی سیم و تلفن‌های سانترال را پشتیبانی کند.

پشتیبانی از دستگاه‌های فکس: همچنین از دستگاه‌های فکس آنالوگ پشتیبانی می‌کند و امکان ارسال و دریافت فکس از طریق شبکه IP را فراهم می‌کند.

قابلیت اتصال به سیستم‌های PBX: این دستگاه می‌تواند به سیستم‌های PBX آنالوگ متصل شود و امکان اتصال تلفن‌های آنالوگ به شبکه IP را فراهم کند.

پشتیبانی از قابلیت تماس کنفرانس: از قابلیت TA1610 تماس کنفرانس پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید چندین نفر را در یک تماس تلفنی جمع کنید.

پشتیبانی از قابلیت انتقال تماس: این دستگاه از قابلیت انتقال تماس پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید یک تماس را به شخص دیگری منتقل کنید.

پشتیبانی از قابلیت انتظار تماس: از قابلیت انتظار تماس پشتیبانی می کند، به این معنی که می‌توانید یک تماس را به حالت انتظار بگذارید و تماس دیگری را دریافت کنید.

پشتیبانی از قابلیت ضبط تماس: این دستگاه از قابلیت ضبط تماس پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید تماس‌های خود را ضبط کنید.

پشتیبانی از قابلیت تشخیص صدای انسان: TA1610 از قابلیت تشخیص صدای انسان پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید تماس‌ها را بر اساس صدای شخص تماس‌گیرنده فیلتر کنید.

پشتیبانی از قابلیت پیام صوتی: TA1610 از قابلیت پیام صوتی پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید پیام‌های صوتی را برای افرادی که در دسترس نیستند ارسال کنید.

این ویژگی‌ها TA1610 را به یک راه حل کامل برای اتصال تلفن‌های آنالوگ و دستگاه‌های فکس به شبکه‌های IP تبدیل می‌کنند.

 

 

شرکت داده های نوری افق به صورت تخصصی در شبکه های نسل جدید مخابرات و بر روی محصولات این صنعت کار می کند. ما نماینده رسمی گوشی های تلفن تحت شبکه یالینک Yealinkو سیستم های گیت وی های Yeastarدر ایران می باشیم و در زمینه های دیگر صنعت VOIP Voice Over IP و سایر محصولات مرتبط در زمینه شبکه های کامپیوتری به عنوان یکی از فعالان این صنعت در بازار حضوری پر رنگ و تاثیرگذار داریم.