Skip to content Skip to footer
شرایط گارانتی محصولات
شرایط گارانتی محصولات
  • خرابی های ناشی از ضربه ، شکستگی ، استفاده از ولتاژ نامناسب ، آتش سوزی ، آبدیدگی ، شوک الکتریکی،حوادث طبیعی ، کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد یا رطوبت منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات ، اتصال پورت شبکه یا تلفن به برق ، همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاه ها و لواز م جانبی غیر اصلی ،‌با تشخیص کارشناسان فنی شرکت افق مشمول خدمات و ضمانت نمی باشد .
  • دستکاری سخت افزاری دستگاه توسط افراد غیر مجاز موجب ابطال ضمانت خواهد شد.
  • هر گونه تغییر یا از بین بردن نرم افزار داخلی دستگاه (Firmware ) توسط اشخاص غیر مجاز موجب ابطال ضمانت خواهد شد.
  • گارانتی صرفا سخت افزار دستگاه را تحت پوشش قرار داده و شامل خسارات جانبی و نرم افزاری نمی باشد.
  • هرگونه آسیب دیدگی ایجاد شده به دلیل بسته بندی نامناسب در زمان ارسال کالا به دفتر خدمات پس از فروش بر عهده خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی بابت آن ندارد .
  • کلیه متعلقات جانبی از قبیل باطری، آداپتور، POE injector ، آنتن و … شامل گارانتی نمی شود.
  • شرکت افق متعهد است که قطعه مشتری را در صورت بروز مشکل در مدت تست(در دفتر خدمات پس از فروش)، بدون هزینه تعمیر یا تعویض نماید.
  • مسئولیت حمل و نقل کالای معیوب به بخش گارانتی و بالعکس، بعهده مشتری می باشد.
  • دارنده رسید به عنوان صاحب کالا تلقی می شود و فقط در قبال ارائه رسید ، کالا تحویل داده خواهد شد.
  • تعمیرات انجام شده بر روی کالاهای بدون گارانتی تا یکماه تحت ضمانت شرکت افق خواهد بود.
  • شرکت هیچگونه تعهدی نسبت به اطلاعات موجود در کالاهای ارسالی ندارد.
  • رسید کالا ۴۵ روز پس از تاریخ رسید قطعه اعتبار داشته و پس از این مدت هیچ مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد.
  • چنانچه زمان انجام خدمات، در هنگام ارسال کالا بیش از یک هفته اعلام گردد، خریدار می تواند تقاضای دریافت دستگاه جایگزین نماید . در این صورت ، دستگاهی با مشخصات مشابه یا نزدیک به دستگاه در دست تعمیر بطور موقت و به صورت امانت در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت .
  • در صورتی که تعمیر دستگاه بیشتر از ۴ روزکاری به طول انجامید، مشتری می تواند درخواست کالای امانی نماید .
  • در صورتی که کالایی با یک عیب تکراری بیش از ۲ بار برای گارانتی ارسال گردد در صورت احراز عیب در بار دوم ، دستگاه معیوب با دستگاه سالم دیگری تعویض خواهد شد و هزینه ایاب ذهاب بار دوم به عهده شرکت خواهد بود .
  • در صورت تشخیص غیرقابل تعمیر بودن کالای تحت گارانتی، دستگاه جایگزین مطابق دستگاه معیوب و یا مشابه و هم رده آن محصول (برحسب موجودی) به مشتری ارائه می گردد.

شرکت داده های نوری افق به صورت تخصصی در شبکه های نسل جدید مخابرات و بر روی محصولات این صنعت کار می کند. ما نماینده رسمی گوشی های تلفن تحت شبکه یالینک Yealinkو سیستم های گیت وی های Yeastarدر ایران می باشیم و در زمینه های دیگر صنعت VOIP Voice Over IP و سایر محصولات مرتبط در زمینه شبکه های کامپیوتری به عنوان یکی از فعالان این صنعت در بازار حضوری پر رنگ و تاثیرگذار داریم.